torsdag 9 juli 2009

Mommo ska vara barnvakt åt sin lille Prins.


Nu ska jag vara barnvakt åt mitt älskade barnbarn Oliwer tills Söndag Kväll , dottera Kajsa jobbar o sliter . Oliwer låter inte mommo sitta vid datorn så jag vill önska er en fin helg ,För min del blir det mycke myspys med min lille Prins,vi får se vad vädret tillåter om de kan bli bad ,cykling .... Finns ju altid nåt att hitta på .
Tack för alla fina kommentarer jag får -det betyder massor för mej alla ni fina bloggvänner !!!
SOMMAR KRAMAR /STINA

11 kommentarer:

  1. Jajamänsan, det blir inomhus sysslor en sådan här dag :-) Krams!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att det kommer en liten go prins. Oh flyttar in ett tag.Ha det mysigt och gosigt .Ha en underbar helg kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. Jamen visst ska lillprinsen styra..låt han hållas o det lär bli intressant..här har vi varit på drakjakt idag barnbarnet o jag

    SvaraRadera
  4. Såklart mormor gör som prinsen vill. När jag blir farmor ska jag åxå låta mig styras...hihih längtar så efter detta lilla pyre, som än så länge ligger tryggt io mammas mage
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  5. Så mysigt att få vara barnvakt :) Jag har en kompis som precis har fått barn. Jag längtar så till jag får se lillan. Hoppas man får sitta barnvakt nån gång.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  6. Heeij Stina.. nee, huvva.. jag kan inte tänka mej ett liv utan mina troll.. vi pratade om det jag å Krille en kväll då vi lade oss.. Lowiz, vår äldsta är ju så himla, himla klok.. vi lär aldrig nånsin få nån som henne igen, hur fasen ska vi klara oss den dagen inte hon finns mer.. huvva.. somnade faktiskt me gråten i ögat.. usch, t om nu då jag skriver.. det känns hemskt, men den dagen kommer ju, tyvärr!!!

    Nepp, över till nåt annat.. så jag inte dränker datorn..hehehe.

    Hoppas du har de bra å att du mår gott. Nu vill vi ha sol va, eller hur.
    Fann du åt den där tidningen me loppisarna åså..bilagan som du sökte?
    Önskar dej en fin Fredag å många goa kramar..Helén.

    SvaraRadera
  7. Kul att vara barnvakt.
    Tack för vägbeskrivningen, kan hända vi kommer vi får se?
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Hej vännen! Vad mysig att få rå om lillprinsen hela helgen. Hoppas ni får bra väder oxå.
    Ha de gott
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  9. Hej! Stina! Åh ska du vara barnvakt! Så kul. Då blir väl prinsen bortskämd kan jag tänka mig! ha en fin söndag kram Christa

    SvaraRadera
  10. Så mysigt ni säkert har haft det:)
    Hoppas ni haft fint väder och inte som vi regn fast vi vill ju ha det nu när vi håller på med köket;)
    Jag har gjort bakelsestommar i lite olika storlekar och ska spritsa så fort maken ger mig ledigt...bara så du vet:)
    Hela köket har ju varit utblåst sen två dar och vi jobbar som blå här...pust
    men det blir rosa bakelse det lovar jag:)

    Kramis

    SvaraRadera
  11. Ta vara på den lilla prinsen nu.
    De växer fort vet du.

    Kul att du blev nämnd i Aftonbladet. Har inte möjlighet att se det själv.
    Men det måste betyda att du har en bra loppis...
    Nu ska jagut och njuta solen.
    Kramen Synne.

    SvaraRadera