måndag 13 juli 2009

Mina dagar med min älskade Prins

Visar nu ett litet axplock vad jag o min lille prins har hittat på .Hälsade på min kusin o hennes dotter Greta ,dom är jämnåriga så dom lekte o hade kul här så cyklas det --full fart

Vädret tillät inte utebad så det bidde att plaska i badkaret det är lika kul det .

Plaska i vattenpölar är jätte skoj ,en hemlis om även jag hoppade o plaskade hihi..


Smulton i massor det smakade mumsfillibabba det .




Nu ska vi ut o promenera ,ryggsäcken skulle promt med ,undrar vem som fick bära den efter en stund tro ?





Sitta på åkgräsklippare är oxå jätte kul , allt som har hjul o ratt o säger brumbrum det är toppen .



Mommos hjärta smälter när lille prinsen säger .Ja älskar dej mommo. Det är toppen att få vara mormor ,hmm min dotter säger att ja skämmer bort han , kan jag väl aldrig tro tror hon överdriver hehe...
Kramisar på er alla mina fina bloggvänner //STINA






17 kommentarer:

  1. Ja, väldigt skönt att det inte var något allvarligt :-)

    Det ser ut som ditt barnbarn har haft en toppendag med dig..
    Krams!

    SvaraRadera
  2. Hihi en sån underbar liten prins..skäm bort han bara..de ska veta att e har en mommo..tycker det klipper lite i ögonlocken det kanske hjälpte att du var o trollade lite hos mig..kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt ni har haft det.....Barnbarnen ska skämmas bort och det ska inte vara likadant som hemma......Det är ju dom minnena man minns när man blir större....Tänk nör jag var hos mommo då fick ja göra si eller så och fick godis fast att det inte var lördag.Förstår att du är lycklig ochnöjd nu när prinsen varit hos dej.Ha en mysig tisdag kramizar ~~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  4. Hej! Roligt har ni då haft under dagarna! Ja du fatet är fint men allt kan man inte köpa. Åh vart ska du resa??? Så kul att få komma iväg sådär. Jag skulle också vilja resa men just nu går det inte. ha en bra dag vännen! kram

    SvaraRadera
  5. Va härligt det är att se dessa underbar ungar leka,mitt barnbarn nova har en lika sparkcyckel som den på bilden.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  6. Hej Lilla Stina.Visst är det underbart att vara momo!!Men mina barnbarn börjar bli stora nu(mellan 15 0ch 9) det går såå fort.Så fina bilder du satt in på prinsen.ha nu en riktigt underbar dag.Kramisar Lotta

    SvaraRadera
  7. så härligt med barnbarnet på besök
    jag får vänta på barnbarn ett tag till säger dottern.
    ha det bra
    kramiz

    SvaraRadera
  8. Hej Stina, vilka härliga stunder du har med din prins, du är nog en underbar mormor du som ställer upp för dina kära.
    Om du viste vad tavlor jag gjort och sålt men jag har så stressigt just nu så jag hinner inte göra några men framöver har jag tänkt mig att hinna med det oxå, det är så många som vill ha. De är ju alla olika och kostar mella 400-600 beroende på storlek.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  9. Åh så härligt för er alla att få åka. VILKEN tur att du vunnit lite till resan också för det kostar ändå ganska mycket att resa. Hoppas ni får en härlig tripp! Ha en fin kväll kram

    SvaraRadera
  10. Det verkar som ni haft kul du och din prins.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  11. Det ser underbart ut...å vad jag längtar efter mitt barnbarn när jag ser bilderna
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hej hej lilla Stina!

    alltid lika roligt att åka till dej.Kanske en tur idag igen...Alva vill ha mera jeans att klippa sönder..hihihhhihi..

    vilken underbar helg ni haft!Hoppa i vattenpölar är ju alltid kul oavsett ålder... ;-)

    hjärtanen på kortet gör jag genom min kamera på mobilen.

    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  13. Skulle satt in bild på min mor med pappiljotter men då gäller det att springa fort sen hihih, så jag låter bilden få vila i min lilla mapp.
    Ha en trevlig dag
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  14. engelsson tassar in o kollar läget hos dig

    SvaraRadera
  15. Hej goa vännen!
    Vad härlig helg ni verkat haft. Vad härligt att se barnen leka och ha kul, de ger så mycket.
    Hoppas allt är bra med dig.
    Ha en skön dag.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  16. Heij.. guu,så gooa småtroll.. riktiga gooingar.

    Joo, håller me, regnet får allt sluta vräka ner nu. Idag började dagen bra.. 26grader i solen, å superhärligt, sen började de vräka ner, hann inte klippa hela gården..usch.. så trist, nu måste man ju vänta nån dag igen, innan de torkat upp.

    Hur är de annars då?
    Visst är de gooa mina småtroll.. mina älskade voffsar.
    Kram på dej å ta väl hand om dina små gooa troll.. ha de bra. Helén.

    SvaraRadera
  17. Sån söt liten prins, det måste vara härligt att vara mormor.

    Tack för dina fina ord hos mig.
    Kram

    SvaraRadera