torsdag 2 juli 2009

Award igen


HAr fått en award igen -jag måste ha varit snäll ,hihi... Denna gången fick jag denna söta nalleaward från min goa bloggvän bloggullet som har bloggen midsommar. Tack snälla jag blir så glad o det värmer mitt hjärta att ni tänker på lilla mig .
Ska strax i väg till Vara ska på begravning i morgon fm ,har lite dåligt med tid just nu att titta in hos er o kommentera ,men under helgen ska det nog bli en stund över . Hoppas ni får en fin helg allihopa SOMMAR KRAMAR TILL ER ALLA !!!/STINA

5 kommentarer:

  1. God morgon! ÅH så fin award du fått vännen! Så kul för dig Wohoo! OK förstår att du inte har tid. Hoppas helgen din också blir bra! Ha det gott sköt om dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej hopp och god morgon.Hoppas du mår bra i värmen.Grattis till awarden,den är du ju värd.ha det gott i värmen.Kramisar lotta

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden vännen, den är du värd.
    Får önska dig en skön helg.
    Ha de gott och sköt om dig vännen.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  4. Grattis till din award!
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Hej i värmen..vad tråkigt med begravning kram

    SvaraRadera