onsdag 15 juli 2009

Mina vovvar

Idag visar jag mina fyrbenta vänner -mina älskade vovvar . Detta är Timon ,han är 1,5 år ,världens snällaste o goaste .Han tror att han är en liten knävovve.Han är en blandras schäfer,rottweiler,labrador,collie & amstaff.
Detta är Albert min gamla trotjänare han är nu 10,5 år oxå jätte snäll o gosig ,Albert är oxå blandras schäfer & stövare

Albert och Timon är jätte bra kompisar och är oftast ihop där den ena är ,är den andre . Albert är en badkruka men Timon älskar att bada i sjön .
Vov på er säger dom till er alla !


14 kommentarer:

  1. Vad gulliga hundar ddu har.Jag har ju Simba skulle inte vilja vara utan han.....Ha enskön kväll och en mysig torsdag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. Söta hundar :-) Åh! Jag hade också velat ha en hund.,
    Krams!

    SvaraRadera
  3. Vilka gosingar du visar! Djur är bara för underbara! Hoppas du ha en bra kväll kram! Svarar på era kommentarer imorgon! MÅSTE hinna kika in hos er alla! Kram

    SvaraRadera
  4. Halloj Stina.Jaha där har vi "vaktisarna" ja,dom ser ju INTE farliga ut,så dom skrämmer ju ingen,riktiga krambjörnar.Kramisar Lotta

    SvaraRadera
  5. Gomorron!

    fina voffisar, snälla som bara den.Fast jag har respekt för sånna hundar....sitter nog i sen jag var barn då en St.bernhard hoppade upp på mig.men Peters lilla Sussie var ju inte bättre hon...hihihihih...en ilsken liten knähund...

    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  6. Vilka fina hundar du har. De verkar trivas ihop. Jag är allergisk och kan inte ha djur, synd.
    Nu skall jag iväg till sjukgymnasten.
    Ha de gott
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  7. Hej o tack såå för din hälsning!
    vILKA SÖTA VOSAR DU HAR, O DIN PRINS ÄR JU BARA URCHARMIG!!!

    I ÄR I GÖTEBORG NU..LITEN MINI SEMESTER..SEN SKA I UT O VAMPA LITE..SÅ FÅR VI SE ART DET TAR VÄGEN MER..VI ÄR LITE SPONTANA VI;)
    ~~♥Kramisar Millisss!♥~~

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Vilka sööötisar:)

    Ha en bra dag,
    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  9. Ohhh så fina de var:) Ha den första vovven du visar vaktinstinkt el?
    Min blandis är ifs mellan rottis och dobberman och vi fick en väldigt bra vakt/skyddshund OM man nu vill ha det. Men vore intressant och höra med hur dina är i tempramentet med just de blandningarna. Många blandisar blir t.om bättre än renrasiga i första led.

    Ha en fin dag// Kram

    SvaraRadera
  10. Ja du vännen man skulle behöva en riktigt stoooor plånbok hahha. Det finns alldeles för mycket fin i affärerna men ändå så tycker jag nog mest att handla på loppis för man hittar så mycket fint där. Hoppas du har en trevlig kväll. Kram

    SvaraRadera
  11. me nså fina hundar du har
    härligt med trofasta vänner
    ha det bra
    kramiz

    SvaraRadera
  12. så fina hundar
    jag ska skaffa vovve jag oxå, det kommer att bli en shelti
    kramis

    SvaraRadera
  13. Så söta små vowar.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  14. Godmogon.
    Säg till dotra att barnbarn är till för att skämmas bort. Det får hon lära sig...
    Men vilken ryggsäck han fann....
    ser ut som den är ute och går med honom och inte tvärt om.
    Jag brukar hoppa i vattenpölar med. Men säg inget....

    Härliga hundar du har.
    Blandraser är så härliga.
    Här har ju kronprinsfamiljen bestämt sig för en labrapudel. Gissa att det blev ett herrans liv på Pudelföreningen här. De tyckte att det var skandal av dem att skaffa en blandras....
    Det tycker inte jag.
    Jag gillar vårt kronprinspar, för de är så "vanliga".
    Jag tycker de gör rätt som satsar på en blandras ja...

    Nu får du gotta dig den här fredagen.
    Det ska jag.
    Kramen på dig.
    Synne.

    SvaraRadera