onsdag 22 juli 2009

En Vanlig Dag

Hej på er alla fina bloggvänner !!!
Jag hinner inte så mycket mer än loppisen för tillfället ,kommer folk hela tiden har tom haft från Korea så nu hamnar det loppissaker där oxå.Man träffar många intressanta o trevliga människor .

Idag fick jag ett oväntat besök av en tidigare klient ,har jobbat många år som kriminalvårdare ,alltid kul att veta hur det går för dom .Tyvärr var han i samma sits fortfarande men en snäll o trevlig kille ändå.

Hoppas ni alla har det fint o trevligt i sommarvädret ! Kram /STINA

12 kommentarer:

  1. hej vad kul att du har så mycket besök på loppisen
    ha det gott jag skall nog ut i skogen igen
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt att du har mycket besökare..grattis.. jaså du gillar inte möss..då skulle du bara veta vad vi har i huset..inte hos mig vill jag tillägga utan hos en elvaårig kille som bor här..jo råttor..o ja de har helt kala svansar..det kallar jag huuuuaa..kram

    SvaraRadera
  3. hej hej! För en badrocksängel tar jag 400kr +36 i frakt. kram

    SvaraRadera
  4. Hej Stina!
    Vad kul att det går så bra för din loppis!
    Vill gärna kika in hade inte tillfälle senast vi var i Bohuslän..men nästa gång så!

    Ha det fint,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Kul att din loppis går bra, vi får väl hoppas vi kan besöka din loppis någongång.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Hej Stina!

    Härligt med loppis, hoppas det går bra för er. Händer annars?

    Krams!

    SvaraRadera
  7. hej hej!

    kul att det är full rull hos dej.det verkar vara ett riktigt loppis år iår......KUL !

    Skulle vilja åka på loppis semester, får se vad den andre äkta hälften säger om det... ;-)

    Kramizz bananizz
    Nilla

    SvaraRadera
  8. Halloj Stina.Nu blir jag lite orolg,du får ju inte sälja "allt"jag har nämligen tänkt mig en liten tur nästa vecka.Det är såå roligt att gå och "skrota"och rota hos dig.Ha en fin torsdag.Kramisar Lotta

    SvaraRadera
  9. Hejsan !
    Tack för orden hos mig & vad skönt att du hittat en medicin som funkar =).
    Har du haft reumatism länge ?

    För mig blir det 9 år i Nov., haft det sen jag vart 26. Har varit lite av en försökskanin med med., bara cortison som funkat & Imurel. Har även Raynaurds phenomen= kärlkram i händer & fötter.
    Skovet jag har nu har varit hemskt, nackspärr & höfter som krånglar =(
    Men, men...vi får se !

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  10. Det är bra att det går bra. Både för dig och din loppis och din tidigare klient. Många hamnar snett utan att vara orsak till det själva. Så jag håller tummarna för at det kommer gå för honom med till slut.
    Kramen en trött Synne.

    SvaraRadera
  11. HEJ VÄNNEN! ÅH tack gulliga du för din fina kommentar. JA bröllopsdagen var sagolik och underbar! Gästerna har åkt idag så nu är det tyst igen! Hoppas allt är bra med dig och din loppis. Vi hörs av mera här,är inne för att betala räkningar och kolla till ER lite snabbt, saknar er alla så mycket! ha det gott kram

    SvaraRadera
  12. Hej vännen!
    Kul att det går så bra för dig på loppisen. Har själv varit på loppis i Urshult i närheten av Tingsryd nu i veckan och köpte en linneduk för 50 kronor.
    Ha en skön söndag vännen.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera