onsdag 8 juli 2009

Min dator är upptagen !!!!!!

Ja nu får jag inte ha min dator för mej själv längre , en av Bröderna Bus-Lilla Puh har fått för sej att det är hans sovplats.Rackarns katt hihi...

Ja nu har jag blitt med tupp oxå Helge heter han ,han har fullt upp att sköta om mina 6 hönor,oj oj vad det har kacklat o kuckelikuat idag .


Min loppis har tydligen varit med i en extra bilaga till Aftonbladet som populära loppisar ,har inte sett det själv även mina bekanta som har Dalshögens Loppis(pennyhouse svärföräldrar ) hade oxå vart med där.Ska se om dom har kvar den i affären ,kan ju vara skoj att se.

Hoppas ni alla har det bra, Sommar Kramar till er alla /STINA

14 kommentarer:

  1. Oh så fin tupp:) så mysig din kisse har det sen då haha
    Är det ngn rosa på min blogg du tänker på el är det önskemål med rosa?
    Ska göra lite mindre cupcakes än den sista och rosa icing om det kan vara något?
    Du får förklara annars så kan jag kanske göra en som du vill annars.
    Så roligt att du kom med GP:) det var ju kanonreklam för fler kunder också.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilken fint datorbesök du har då..det är ju som kungen själv var där..kram på dej Bibban

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    En sån trevlig blogg du har!!
    Jag känner igen det där med kissemissar på datorn :)
    De vill ha uppmärksamhet katterna :)
    Här har det åskat hela kvällen och mina kissar är rädda för åskan!De blev skrämda på nyår av raketer så de sammanknippar det med åskan!
    Ha det gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jaa dem är tacksamma :) Vad kul att din loppis var med i aftonbladet. Då får du nog ännu mera besök nu. Hoppas du får en fin dag imorgon.
    kram

    SvaraRadera
  5. AHHH skräm inte upp mig såå;) tänk om du inte gillar den jag gör...usch jag har så dåligt självförtroende för sånt vännen;)

    Så fort jag har en stund över så gör jag lite fler och olika och så sätter jag ut priser så du kan i lugn o ro kolla vilken du vill ha!
    Jag säger till så du kan titta! ok?:)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Din dator verkar väldigt upptagen :-) Min katt älskar gå på min laptop. Jag blir dock inte lika glad :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Tror den boken handlar om Bipolär (manodepressivitet) :) Har den boken själv och har läst den. Den är bra fast känns som att det saknas något. yhon är väldigt bra på att beskriva men tycker inte alltid att det händer så mycket. Men annars är det jag som har höga krav på hur böcker ska vara för jag tappar lätt fokus om dom inte håller de mått jatg tycker dom ska hålla :) Men som sagt, en helt okej bok.

    SvaraRadera
  8. hihi...ja de vill då va med öööverallt!! Så kul med tupp..höns skulle jag vilja ha!!Egna ägg o så..fast då måste man väl ha tupp med såklart!:)

    Tack för din värmande hälsning!!Kram ♥

    SvaraRadera
  9. Hejhej.. såklart de går bra.. nu följer jag dej me, så det är bäst vi sköter oss, hihihihi.

    Guu, så roligt att din loppis varit i bilagan.. skoj.. har tyvärr inte sett tidningen, köper så sällan nån tidning alls.. det var ju jätteskoj att den uppmärksammas iaf.

    Hoppas allt är bra me dej.. här är allt bra. Har precis varit ut å målat sista varvet på hammocken, det har ju regnat i nån dag, så man har inte kunnat få klar den.. tyvärr.
    Ha de gott nu..kram på dej. Helén.

    SvaraRadera
  10. Hej! Vad kul att du är med och tävlar om ett babellfat på min blogg! Ser att du även har länkat, kanon :) Då har du dubbel vinstchans. Önskar dig lycka till nu!

    SvaraRadera
  11. Jag känner igen detta min katter vill oxå ligga mitt på datan, tror dom gillar värmen.
    Vart finns din loppis ifall vi har väggarna förbi?
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  12. Hej hopp!

    allt väl?

    mina stora älsklingar kommer på måndag så då bär det av till STINAS LOPPIS i bubblan...hihihihi...

    Underbar tupp....räven tog våran så vi gjorde av oss med hönerna oxå...saknar dom faktiskt lite..men det är väl bara att skaffa nya då...hihihihi..

    Ska försöka att inte handla upp hela ullared men det blir väl svårt att undgå jnär man ska vara där i 3 dagar..

    KRamizz Nilla

    SvaraRadera
  13. Hej hopp på dej Stina.Ja här hos mig låg "sigge" på datorn för ett par månader sedan,och SLOG ut hela datorn.Fick sätta en av ungdomarna på att ringa Dell och få hjälp med att blåsa ren den och ominstallera allt igen!!Så ingen katt på min dator mer!!.Vaa,då har jag missat det i tidningen,hm...jaja men jag gillar ju din loppis såå då gör väl alla andra det också!!kramisar lotta

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Visst kan du få bakgrund och header, jag delar med mig så gott jag kan, problemet för din del är att du inte har Minima-mallen.
    Om du byter din nuvarande bakgrund till Minima så är det säkrast att du säkerhetskopierar din nuvarande först, det gör du allra överst i Redigera-HTML. Om du inte byter så finns det risk att förlora alla Gadget som du lagt upp i din sidomeny.
    Hur denna säkerhetskopiering går till kan jag tyvärr inte hjälpa till med.
    Hör av dig hur du gör, så får vi se...
    Ha de gott! Sanny

    SvaraRadera