onsdag 12 augusti 2009

Mina dagar med Oliwer

Hej igen , nu har jag kommit hem igen efter 5 dagar hos Kajsa & Oliwer ,Kajsa har jobbat det mesta o jag o Oliwer har busat o hittat på hyss .Här är Oliwer med sin stoora Nalle Puh .
Här är vi ute o han parkerar överallt i alla cykelställ hmm det tar en stund det ,


Cykla är bland det roligaste han vet och det går undan kan ja tala om



Dricka Fanta är smaskens det är sånt man bara får dricka för mommo ,mamma säger nej inte bra för tänderna .



Nu är vi vid Läckö slott o sitta på kanonen var ju roligt men bäst att hålla sej i så man inte ramlar ner ,



Läckö Slott







Jag och Oliwer är på Mc Donalds och käkar hamburgare ,smaskigt gott !


Har haft det härligt o roligt med Kajsa o Oliwer ,,saknar dom redan när jag sätter mej i bilen o kör hemåt . Nu ska loppisen fyllas på i morron hade bilen full med grejer .KRAMISAR PÅ ER ALLA //STINA






15 kommentarer:

  1. å vilka härliga foton du visar, visst är ungar härliga, förstår att du är glad för dem
    kramis

    SvaraRadera
  2. Hallojs...så söt Oliwer!!! Min storprins har amma fina namn:)
    Gissar att de bor i Lidköping...kul att se lite vyer fr min stad på andras bloggar...japp..då känner man sig hemma!!!
    Hedekas...vart ligger det? Nära oss?
    Ser att lille Oliwer njuter av att umgås med mormor sin...bra gjort att ta hand om honom!!

    ♥kramelikram♥:))

    SvaraRadera
  3. Så kul att få umgås med sina barnbarn, förstår att du haft det underbart.
    Ha det så bra med loppisen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Stina du verkar ha haft underbara dagar!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  5. Hej hej!

    Så fint kort på dej & prinsen!

    förstår att du saknar dom redan....

    hihihi..loppissaker, du kan ge dej på att vi kommer idag, "dea" pratar om "stinasloppor" varje dag..hihihihiHoppas på uppehåll men det är väl ingen risk...

    Kramizz nilla

    SvaraRadera
  6. Hej söta! Tack för dina alltid så fina kommentarer. Cupcake har fastnat i min hjärna hahah. tack det är så kul att vinna men jag kom inte ihåg att jag tävlat där så det blev verkligen en fin överraskning! Gravhjärtat är säkert helt ljuvlig när man får se den i verkligheten, den är ju så fin på bilden! Jag kommer inte ihåg henne, hon gick bort samma år som jag föddes men ändå finns saknaden där. Ja vi bär alla på sorg efter våra kära. Ha en fin dag vännen kram

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Så fina bilder, vad söt han är och vilken stoor nalle.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Hej Stina Lilla.
    Vad ni ser ut att ha haft det mysigt.Tur att mommo kommer så det vankas lite Fanta ibland.Vilket fint väder vi får i dag.Ha en fin helg.Kramisar Lotta

    SvaraRadera
  9. Heeij.. så härliga bilder.. så goo han är er lillkille..såklart man ska få lite fanta visst mormor.. japp, håller me, fast mängder me måtta såklart.

    Tack, visst är de fina mina tjejer.. världens gooaste tjejs...hihihi.
    Skönt att Krille fick sig en bunt me snygga kläder, han klädde upp sig igår då vi var på utställning för bilar.. han var så fin..ovanligt å se honom i läckra jeans å läckra tröjor.. han var såå fin.

    Hoppas du får en fin fredag, jag måste sätta fart på baken å få nåt gjort.. gräs å allt ska klippas.. usch, vill inte. Ha de bra, kram Helén.

    SvaraRadera
  10. Hej goa du!
    Fad mysigt ni verkar ha haft Oliver och du. Finns det något bättre än när man fått barnbarn, är nästan roligare nu...

    Ha en riktigt skön helg.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  11. Hej Vännen! Vad glad jag blir av din fina kommentar! Härligt att få rå om Oliver sådär, o dom verkar ju bo i min favvomiljö från i sommar, vi var på Läckö slott o jag tycker det var helt sagolikt fint!!! Älskar Lidköping!!!
    Ha det gott!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  12. Hej Stina!
    Oliwer är en riktig sötnos! (o jättefin bild på dig o honom där). Vad mysigt att få umgås med sina nära o kära:)

    Läckö Slott vill jag gärna se, hade hoppats åka dit nu i sommar men vi kom aldrig iväg..

    Ha en fin söndag,

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  13. Oh så mysigt ni har haft och förstår att det är trist att åka hem från tösen och barnbarnet;(
    Det verkar vara så mysigt med din loppis du har:)

    KRAM

    SvaraRadera
  14. Du verkar ha haft det riktigt mysigt med ditt söta barnbarn, och han har säkert tyckt om att du varit där. Få bli lite bortskämd och överröst med lite extra kärlek.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  15. Vilka härliga dagar, du ser ut att må väldans gott ;)
    Kram Bibban

    SvaraRadera