torsdag 7 maj 2009

Mitt sovrumsfönster







Idag visar jag 2 söta "stenar"eller vad man ska kalla dom , köpte dom på Ica när jag var hos min dotter , har placerat dom i sovrumsfönstret som ni ser älskar jag rosa. Igår fick jag mitt paket =min vinst från söta Britt som har loggen freshgarden -priset var ljuvligt vackert så här ska nu diskas med glädje hihi.. Idag är vädret urtrist regn .regn o kallt så jag har fått tända i spisen . Idag får jag väl passa på att städa inne eftersom det inte går att va ute . Ha en fin dag Kramis/Stina

9 kommentarer:

  1. Hej! Har dom så fina saker på ICA?? Grattis till din vinst återigen kul att den kom nu. Ja du Stina här regnar det också och jag förstår inte vart solen har tagit vägen men den kommer väl snart tillbaka. Ha det så bra söta du! Kram Christa

    SvaraRadera
  2. Vilka fina stenar.Finns det så fina saker på ica.Här är det strålande solsken.Ha det bra gulliga du och ha en skön dag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Halloj,vilka fina stenar,måste in till ICA i Lysekil sedan och kolla.Här har det regnat och regnat ända sedan i natt,och det fortsätter,och är grått o tråkigt.Ha det gott i "spisvärmen".Kramisar lotta

    SvaraRadera
  4. Halloj där borta i Håfors.....hihihi..

    ja här på andra sidan sjöarna regnar det oxå....usch sååå trist förmår mig inte att göra nått...

    Vilka underbara klot...kanske bowlingklot.....*LER*
    Måste kika efter de på maxi nästa gång jag är där...

    Garttis till vinsten än en gång...

    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra stenar, har aldrig sett stenar på ICA, måste se om vi har det här. Tack för de fina orden, ja man får ta dagen som den kommer många gånger, men det blir vättre sedan. Ha det bra vännen. Kramiz Britt

    SvaraRadera
  6. så fint du har i ditt sovrum.
    det blir allt bra när man har bråkat med dammtussarna ett tag
    hadet bra
    kramiz

    SvaraRadera
  7. vilken tur att din dotter kan göra så fina fönsterdekaler då:P

    SvaraRadera
  8. Åh,vilka söta stenar,jag brukar kika in på din blogg och det ska jag fortsätta med:)
    Jenny

    SvaraRadera
  9. Hej
    Grattis till vinsten
    Vet du, jag har oxå dom där bollarna:)
    fast jag har dom på vardagsrumsbordet.
    Köpte dock mina på blomsteerlandet.
    Ha en trevlig helg vännen
    Många kramar Sari

    SvaraRadera